22 January 2010

jangan jd tuttt.............

assalamualaikum..
jangan jadi baik kerana ada orang yang suruh..jangan jadi jahat kalo orang yang suruh..tapi jadilah yang terbaik sekiranya hati mengatakannya..
xfhm betul aku..kita dah pun memberi paluang untuk berbaik semula...tapi..nampaknya..its like satu peluang yang sia-sia..
di lambung ke atas dan jatuh semula..dilambung kembali dan tetap jatuh..langsung tak menyambutnya dengan baik..please la..jangan ingat aku ni baik hati dan mudah memaafkan orang lain..ada pulak yang nak take advantage on that..aku x nak berdendam..satu cara nak bagi aku senang hati..xde rasa bersalah and hidup dengan aman dan damai..adalah memaafkan kesalahan orang lain..aku xnak ada perasaan benci dan menyampah pada seseorang..kalau die nak pegi dari hidup aku..pegi lah dengan cara baik..i dont like people keep talking negative about me..i hate that..
tapi apa yang berlaku sekarang..
aku betul-betul tak faham..
aku betul-betul beri peluang untuk membetulkan segala yang telah berlaku..
tapi dia..tetap mendiamkan diri..
di saat aku cuba memulakan sesuatu yang baru..kau muncul secara tiba-tiba..
aku bersyukur sangat..
tapi apa yang berlaku..
dah macam chipsmore..
kejap ada..kejap xde...
please la..cuba perhatikan dan fahamkan apa yang sedang berlaku sekarang..
fikirla perasaan orang lain..
dan sentiasalah bersyukur..
sebab aku x buang kau dari hidup aku..
bagi aku Allah membenci orang yang memutuskan silaturrahim sesama muslim..
tolonglah hargai usaha aku..

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan