10 February 2010

kembali normal..


..salam..hari nie ak langsung tak rasa mengantuk dalam kelas..Alhamdulillah..dari pg samapai petang aku rasa tenang jek..mungkin mood aku da epi semula..ang da best thing is ari nie aku sangat kuat makan..kelas aku berjalan seperti biasa..
biokem => masuk lambat..dok kat belakang la..
ecology =>kelas 1 hour jek..xde pa pe yang menarik..cam biasa..
statistics =>wat latihan jek..
aquatic =>cam biase kalo kelas 5 jam pon ..5 jam la die cakap tanpa henti..huhu
...abes je kelas aku g kafe jap..cam biase r beli makanan..lapor la..ingat balik bilik nak makan..tapi tertidor..hahaha..time malam jek aku da start study + online..gilak la..online tanpa henti..ari nie aku ada something yang bermain difikiran aku nie..tapi tak terluah oleh kata-kata...xper-xper enjoy jek..tadi tetiba syue ym..g tau yang ari nie besday pidos..ya Allah aku baru teringat..macam mana la leh lupa..aku pon dengan pantasnya mencapai henpon aku..dengan niat nak kol dia..tapi tak angkat lak..sedih sangat2..mungkin dia da tdor kot..sabar jek..then teringat lak kat ASLAM..my secret admirer..ari nie pon besday die gak..10 feb 2010..aku pon terus kol aslam..wahh..!!!..hepi sesangat..dapat borak ngan dia..lama gak la..ye la da lama x dengar berita..rindu pulak rasanya..huhu...thanks aslam...layan aku yang pelik nie..by the way.persahabatan kami dah kembali terjalin..hope everything is settle..yang berlalu tu tetap berlalu.."let bygone be bygone"..k..da nak out da..moga hari nie lebye ceria :-)

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan