04 April 2010

aku akan merinduimu

sejak akhir-akhir nie, mudah sekali air mata nie mengalir...terlalu sedih kah..? atau aku hanya ingin keluarkan segala beban dijiwa..?..tapi apa yang pasti, sekali lagi aku akan menangis kerana perpisahan..setiap pertemuan pasti ada perpisahan..tapi aku juga kecewa sebab belum sempat aku menyayangi dia sepenuh hati..menjadi sahabat sejati..kami terpisah..Ya Allah..aku redha dengan perpisahan ini..walaupun luar aku nampak ganas..kuat..keras..tapi hatiku sebenarnya lembut dan mudah tersentuh..tak sanggup rasanya aku menangis lagi..tapi itulah yang akn berlaku..kehilangan seorang kawan yang benar0benar berhati mulia..tabah..cantik..segal-galanya bagi aku...teruskan perjuanganmu KHAIRUL BADRIYAH bt KAMARIZA.. aku akan merindui mu diya ;-(

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan