22 January 2011

orang lain pon becinta gak ..

. eeee . geramnyer rasa .
spoil mood ak ri ni . sengal larh
bole x ko tolong paham ak
bole x ?

bile other someone pk ak nak rampas bf die
sory
itu bukan aku nak merampas-rampas nie
aku tau cam ne rasa kalo org rampas bf kite
sebab aku pon penah kena la
but itu cerita lama
aku pon x berapa ingat dah
aku xtau cam ne nak cakap ngan sorang minah nie
sebabnya die da pk yg aku nak rampas bf die
how dare her ?
uhhhrrgghh .
tension dowh
even aku nie single . tapi aku xde la sampai nk rampas hak orang
but aku kenal die dari sekolah kot
salah ke weyh
adus penat larh layan orang cam nieyh
mental aku dibuatnyer kang

aku tengok sesetengah tuh bercinta sakan
mengalahkan orang yg da kawen
berpeluk sana sini
siap upload kat fb ag (maaf pd yg terasa)
but ni la realiti
bukan orang lain pon kekadang tuh
kawan aku gak
ade gak r cam tegur2
but diorang xde respon pon
hmm
Alhamdulillah aku masih terpelihara darinya

tapi aku still xpuas ati r ngan pompuan nieyh
nak je aku sebut nama die
kang malu lak kan
aku nie xde la kejam sangat
masaih ade ati perut
but sekali ag die post status kat fb cam tuh
memang nak kena fire ngan aku lah
grrr .. dush .
kebabom !!

just nak beri peringatan jek
bercinta 2 biarlah berpada-pada
kalo da 'gedix' sangat
kawen je terus
okeyh
selamat beramal
ahak !!

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan