28 February 2011

. gambar tuh da tau dah .


. Assalamualaikum .
ari nie 28 feb 2011
ade sesape yang lahir 29 feb ?
nextyear korang celebrate bufday year
bukan nk cerita sal tarikh sebenarnya tapi ....
haish
sejak 2 ke 3 minggu nie
aku mesti ari2 nak ke tasik unimas tu
x tau nape
looking someone ?
finding someone ?
xtau lah
kalo x pegi cam resah je rasa
x senang duduk orang kata
nape yer ?
2 tahun kat unimas
nie la kali pertama jadi cam gi ni
ape virus la yang merasuk aku nie
eh virus merasuk ke menyerang ?
whateverlah
hope sangat virus nie pegi jauh2 sebelum aku menyumpah
its become more worse bila weekend
siyesly
x tipu
sesape kat tempat aku die akan faham
wadduh
cam ne ek ?
'sekuntum bunga sakura di gurun sahara'
aku xkan lupa !

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan