15 February 2011

. happy dalam penat .

. happy .
even penat . tapi hepi
u know why ? becoz i'm make a lot of new friends
and i got a new life
yupz . seminggu lalu . kehidupan yang agak kelam kabut
perlu buat persediaan untuk ESE
menghadapi satu mid term test
perlu study lebih masa coz da tertinggal 2 lecture
(bukan ponteng . but revision)
and i got 2 request to join a debate
for my college and my course
i cant make it becoz
otak aku x stable tyme tuh
sangat serabut
dan di saat akhir aku terpaksa mengalah join debat wakil kolej
but sangat mengecewakan bila da sampai alamanda
my kolej da tarik diri
u know how i feel is ?
urgh .
main2 yer ngan aku
da la paksa2 . cis !
and then i got a mesej that
he want me to join his group for debate too
owh . dis is the third request
kalo aku lepaskan peluang ke 3
hurrm
keep thinking
coz i got midterm test on monday n my story telling asgment is not done yet
and a day before debate .
saturday
got event until evening
so kena manage masa betol2
then i decide to accept the debate request
yupz . untuk tambah pengalaman . maybe ?
make a new friends
masa join AJK sik mok rasuah
kenal ramai orang .
giler sempoi dak2 BRC ngan MEDIC
actually semua peserta Jelajah Sik Mok Rasuah
sempoi belake !
and still make a alot of new friend tyme debat
aku nie kan cam malu2 meow sket
so . dari pagi lagi da motivate diri
aku perlu hadapi hari Ahad untuk ke hari Isnin
itulah yang aku akan cakap pada diri aku setiap hari
mesti prepare . no matter what
ternyata . kalo kita rasa berat hati . itulah yang terbaek sebenarnya
bagi aku larh . orang lain ? ntah.
member2 tyme debat !
korang terbaek !
nak mention nama . hurm .
untuk team SWING
sany ngan mira . luv u guys . and hepi dapat bekerjasama .
utk team yang kitorang lawan .
delegasi kerajaan !
ammar . taufik . amir
sangat terbaek ! u did well
mention nama korang nak bagi glamo nie .
cuma x letak gmbar je nie
so hope korang still bersemangat n steady join debat n sewaktu denganya
terus bersemangat dan keep it up !
and all ajk . dak2 persaintek
great job
rasanya kepimpinan pada sesi kali nie lebih berisi
banyak aktiviti yang korang buat
yang kadang2 aku terfikir
korang xpenat ke ?
2 jek
k penat berceloteh . pepagi . hening
thanks all

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan