26 February 2011

. hepi !

. alhamdulillah .
syukur sangat-sangat
akhirnya aku dah konfimkan tajuk Projek Tahun Akhir (PTA)
my project is related to macrobenthos
bukan senang nak compete ngan member2 sendiri
nak makesure yang kita dapat tajuk yang kita nak
kan-kan
so aku dah dapat tajuk yg aku nak
sebab tuh aku hepi sekarang
aku nampak jalan yang aku nak pegi
n now
aku kena wat pembacaan yang banyak sal macrobenthos
supaya aku ada ilmu n pengetahuan yang cukup sal macrobenthos
kan . kan
project aku tuh akan bermula semester hadapan
september 2011 rasanya
sebab kemasukan pelajar baru on september kan
ade banyak masa untuk wat proposal yang terbaik
insya Allah
yang sal aku punya praktikal
apply sekali jek
terus dapat
Alhamdulillah . syukur
so sekarang aku x perlu fikir ape lagi
aku kena berusaha keras untuk dapat pointer yang bagus untuk sem nie
doa-doakan lah ye kawan-kawan
dalam masa sekarang
aku ngan kawan-kawan aku yang lain
ngah manage satu event
hope semuanya berjalan lancar
=)

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan