23 February 2011

study yuk !

. woo hoo .
ri nie xde senggang . walaweyh . hepi gile
baru ingat nak ponteng senggang tadi
tetiba cancel plak kan
memang suke lah
bagai orang mengantuk disorongkan bantal
ahak !
k2 . sebabk
aku suke xde senggang bukan sebab aku dapat tidor k
tapi sebab aku nak study petang nie sampai esok pagi
sok ade midterm lorh
not a last minute study
tapi nak la revise balek kan
xkan baca sekali jek
memang la x ingat kan . x dapat jawab t cam ne ?
ade sape nak tanggung
ke nak goda2 lecturer bagi markah lebih even x layak
itu bukan cara aku keyh
hahaha ak dak baik kot
hehe
td midterm aquaculture
fuhh
dasyat tol soalan2 die
memang straight forward dr lecture notes
sesape yg kaki hafal notes memang konpem leyh jawab la kan
aku ?
ntah la . mana2 pon bole sebenarnya
tapi aku x suka hafal sebab bila x keep on hafal
nanti lupa
nt final exam nk kena hafal balek
haish
banyak buang masa da 2
better faham la
baru la ingat sampai bila2
betol x ?
tapi masalahnya aku faham ke ?
faham . faham .
tapi lambat sket
sebab aku x genius
nak kena ada usaha lebih
baru bole sukses cam orang lain =)
okeyh2
aku nak sambung study
so chow chin chau okeh
=)

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan