13 March 2011

- aku dan mereka -

bermulalah satu cerita tentang aku dan mereka .
siapa mereka ?
mereka yang aku sayang .
mak ngan abah
rindu ari-ari tau . dah x dapat nak luahkan macam mana
sejak aku melangkah masuk sem 4 pada 6 jan 2011
dan sehingga hari ini 13 mac 2011
dah 2 bulan lebih dah pon .
nak menanti tarikh 9 may 2011 . lame tu
aku dah booking tiket ais asia dah .
niat hati nak naik MAS tapi mahal lak . dlam rm170 cam tu
air asia murah la sket . kot
tapi ok la kan Mas boleh dapat below rm200
selalunya rm255 tau one way
aku memang suke dok jauh-jauh
eh yer ker ?
ye la . tyme matrik pon kat melaka . haa
sekarang masuk u pon kat sarawak
ak dah pikir masak-masak . nanti keje dekat ngan umah
nak tau keje ape ?
story later eyh . sebab da penat dok jauh rasanya
ade gak terfikir nak sambung master kat Taiwan
cam abang Wan Zabidi . my inspiration
tapi . pikir lagi nanti .
hehehe . sekarang da x busy ngan ape2 projek
ade banyak masa free gak la
tapi dah x tau nak start wat ape lak . haha
kelakar kan . aduhai
any idea aku nak ape dulu nie ?
  • proposal scientific communication (gune FYP)
  • presentation proposal sc. comm
  • proposal FYP ? (rajin)
  • assignment Aquaculture (national aquaculture policy) lagi 2 mggu je tau prsentation . haish . where is my group members ?
  • assignment aquatic botany (phytoplankton culture of marine finfish) dah hampir siap . just nak menaip jek . I LIKE
  • assignment BM (pgucapan awam) dah siap just nak present jak
  • ESE drama presentation (skrip pon x tau ag)
  • lab report aquatic botany
  • Aquaculture fieldvisit report
  • Aquatic botany + aquaculture fieldtrip report
  • mangrove fieldtrip report
fuhhh . banyak x korang ? x tau nak wat yang mana
idea-idea . plizzz
huhuhuhuhu
cam ne nak sambung master . kalo degree pon semput
hehehe
mak selalu cakap . belajar jek . jangan pikir benda lain
belajar jek
ookeyh mak !
love u so much . tggu kepulangan anakanda bulan 5 nanti
hehe

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan