06 May 2011

selamat hari-hari !

Assalamualaikum ..
hari ini hari jumaat .. so selamat hari jumaat ..
esok hari sabtu .. then ahad dan diikuti dengan hari isnin ..
hoho .. apakah yang berlaku di hari isnin ?
2 perkara :

1- last paper exam .. takut + risau + suka + gementar beb
2- balek kampung woiii !!!

ya Allah ya Tuhanku .. xtau nak ckap cm ne perasaan nie .. suke bebenor ati teman nie .. yelah setelah 4 bulan 3 hari x balek kan .. hurm .. satu sem menjadi rakyat sarawak .. eh bole x cam tu ? dan pada tarikh keramat 9 May 2011 .. akan berakhir lah minggu peperiksaan dan merupakan hari terakhir ku di bumiSarawak .. seriesly sangat sedih dan happy .. oh my guccie .. apakah yang sedang berlaku .. 4 bulan kat perak nanti .. pasti aku merindui Bumi Kenyalang .. emo2

haha .. setelah seharian aku berhibernasi hari nie .. so aku perlu puasa dari tidor untuk qada' semua masa aku yang telah aku buang .. qada' tidor .. qada' puasa dah ke ? mestilah dah .. nak masuk taun baru dah nie ok .. haiyyaa .. last paper maa .. aquaculture .. takut.. takut..

now .. masa untuk study .. pulun bai pulun .. haha

tata .. c u next entry bebeh !

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan