24 June 2011

kisah praktikal ku : part 2

assalamualaikum semua !

akhirnya aku dapat menembusi ruang kegagalan capaian internet .. ehhe .. so today nak share kisah lain berkaitan praktikal aku nie .. masuk hari ni dah 6 minggu .. dats mean tinggal lagi 2 miggu .. so keje mesti penuh dengan semangat .. laporan harian mesti siap cepat .. aduh .. dok pikiaq pasai laporan nie .. serabut kepala otak .. bukan ape .. nie semua sebab bertangguh punya pasai .. amek hang .. jenuh nak mengarang nanti .. hui .. huii .. ada sesapa nak tolong cek dak ? x sanggup la kot noo .. oh my gucci .. tapi sekarang nie dok pulun buat dah .. hari-hari tidoq lambat .. bangun lambat gak la .. tambah2 sekarang nie weekend x ramai kat rumah .. ade la 2 3 orang yang balek rumah sendiri .. so memang terbaik r xde orang nak kejut bangaun tidor .. sabar je la kan .. sabar dengan diri sendiri ..

sejak 2 ke 3 hari nie .. memang a little bit serabut dok pikiaq sal laporan .. tapi chill dulu .. jangan gelabah .. wat pelan pelan .. insya Allah settle gak nanti .. sepanjang hampir bulan kat sini .. macam2 yang aku belajaq .. dari yang x tau .. jadi tau .. yang tau lebih2 tau .. paham x ? hehe .. kat sini more to praktikal .. nama pon keje kan .. mana da teori bagai .. adoih .. salah huraian lak .. pas tu dah la first time keje .. memang mula2 rasa janggal .. pelik dan nerd semacam .. blurr pon ada .. tapi bila dah hari2 mengadap benda yang sama .. its not as difficult as we think .. betol x ? and now .. aku lebih semangat nak keje .. tapi ak malas nak apply keje r .. sebab aku x pandai wat muka sekupang .. nak minta keje kena wat muka sekupang ka ? adoyai .. hahaha .. aku malu sebenaqnya .. hehe

plan yang aku nak wat pas abeh LI nie dah ada .. tunggu nak gerak kerja ja .. ada nk join ka ? nak tau apa ? amek tempahan menjahit baju raya .. ok x ? masyuk oooo kalo time2 nak raya nie .. yang lain2 t citer panjang ok ..

k lah .. jumpa lagi entry akan datang k .. take care semua !

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan