11 July 2011

FIRST day di RUMAH

Assalamualaikum !!!

akhirnya setelah 2 bulan berPRAKTIKAL di FRI Pulau Sayak .. kini aku kembali menjadi suri rumah .. ye la sangat kan .. but until now .. aku still sedih sebab berpisah ngan kawan-kawan yang menceriakan hari aku kat FRI .. hurm .. sudah lumrah kehidupan kan .. pa pe pon diorang tetap teman-teman yang terbaik penah aku jumpa sepanjang hidup aku .. thanks a lot all my darling ..

hari ni hari pertama aku kat rumah .. juadah pertama aku masak untuk lunch hari ni .. RENDANG DAGING .. practice untuk raya nanti .. mai la raya kat rumah sape nak rasa rendang yang aku masak .. hehehe .. dah lulus dah .. insya Allah sedap .. pa pe pon rasa dulu .. kan ..

untuk aktiviti hari ni ... hurm .. lom fikir lagi .. semuanya akan datang secara tiba-tiba .. tapi alang-alang cuti kat rumah nie .. wat la something yang puaskan hati .. kan .. tetiba rasa nak mengemas segala ceruk rumah ni .. tapi x tau nak start kat mana dulu .. hehehe .. untuk raya tahun ni .. konfem 100% aku ngan adik aku kena uruskan semuanya .. sebab akak yang sulung akan ada baby baru bulan 8 ni .. akak2 yang lain pon ade baby kecik gak .. so tinggal la yang xde baby lagi nie .. sebab x kawen lagi pon .. hahahah .. GATAI !!!!

ok lah .. untuk kata2 terakhir ..

i'm really miss al my fren kat FRI .. hope dapat jumpa lagi nanti .. insya Allah ..

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan