05 July 2011

sedih bila x diperlukan =(


Assalamualaikum !!

sedih la sebab aku rasa kawan aku dah tak perlukan aku lagi .. ye la sejak akhir-akhir nie kawan aku tu selalu berahsia ngan aku .. katanya tak nak susahkan aku .. tapi aku tak rasa susah pon sepanjang kawan ngan dia .. kenapa dia pulak pandai-pandai nak kata dia menyusahkan aku .. tak faham la .. aku rasa cam tak diperlukan lagi .. sedih tak ? sampai hati dia .. aku kalau boleh nak share everything ngan dia .. sebab aku rasa dialah sahabat aku yang tak pernah jemu kawan ngan aku dari dulu sampai sekarang .. sedih la cam nie ..

aku nak sangat-sangat bagi sokongan kat dia bila dia ada masalah or whatever lah .. tapi bila dia sendiri x share ngan aku .. macam mana aku nak bagi kata-kata nasihat dan sewaktu dengannya ? aku rasa terpinggir sekarang nie .. tak pe lah .. kalau dia nak aku jauh sikit ngan dia its ok .. aku tak kisah .. sebab aku rela .. sebab aku tau gak yang satu hari nanti aku perlu jauh dari dia .. sekarang nie ye la .. tapi lama-lama nanti bila masing-masing dah kawen mesti masing-masing ada hidup sendiri .. so ok gak kalo aku belajar dari sekarang ..

tak pe .. aku tak salahkan dia .. tapi aku just terkilan sikit ja .. lama-lama nanti ok la ni ..


2 comments:

Terima Kasih . Syukran Jazilan