03 August 2011

aku + adik2 UPSR

Assalamualaikum semua !!

Pengalaman yang paling best sekali .. masa hari jumaat lepas (29 julai 2011) aku ke sekolah rendah aku dulu .. sk permatang raja .. buat apa ? saja lepak-lepak .. ehehe .. x la .. aku dengan beberapa kawan aku dijemput oleh cikgu siti hajar untuk buat motivasi kesedaran menjelang UPSR dekat adik-adik yang nak amek UPSR .. mantap x ? mantap laaaa .. bukan aku sorang ja .. ada lagi 6 orang .. semuanya bekas-bekas pelajar situ .. aku batch pertama upsr .. masa tu taun 2002 .. lama dah .. yang pi sekali ngan aku .. azam .. azeme .. amirah .. adibah .. aslina dengan adawiyah .. tapi aku azam ngan azeme ja batch pertama upsr .. yang lain batc kedua dengan ketiga .. best sangat-sangat .. kami handle everything .. dari A sampai Z .. hebat x ? hebat kan .. hehe .. dan ini adalah pengalaman kedua aku jadi motivator .. dan satu permulaan yang bagus .. dan ALHAMDULILLAH semuanya berjalan lancar .. dan adik-adik pon semuanya mesraaaa ... especially zahin .. dan comel-comel je semuanya .. program ni start jam 8.30 pagi .. dimulakan dengan mukaddimah .. aku sebagai pengerusi dan diteruskan dengan ice-breaking .. kami buat dekat dewan kantin tu .. meriah gila .. kecoh satu sekolah .. biasa la budak-budak .. pastu diteruskan lagi dengan aktiviti yang membina kesedaran diri tentang focus dan kepantasan .. ketelitian dan pengurusan masa .. dan aktiviti terakhir .. yang paling bermakna sekali .. perkongsian pengalaman bekas-bekas pelajar .. rasa macam x cukup masa pulak nak bercakap dengan budak-budak tu .. hope ada masa lagi .. ehhe .. nextime aku share gambar kat sini okeyh !! .. see yeah ..

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan