20 August 2011

aku BOSAN

Assalamualaikum =)

alhamdulillah .. dah masuk hari ke 20 puasa .. kat sini aku nak luahkan something yang dah lama terbuku di hati ni .. aku sendiri dah keliru dengan setiap janji dan kata-kata yang keluarkan pada diorang dulu .. aku tak penah minta apa- apa .. thanks sangat-sangat sudi jadi kawan aku ..

aku rasa cukuplah sampai di sini saje kot .. aku dah fed up nak kata apa-apa lagi .. lepas ni aku tak nak ajak pegi mana lagi dah .. sebab banyak nya alasan .. kalau yang logik boleh la diterima .. apa guna aku inform awal-awal .. sedangkan disaat akhir kau canceled semata-mata nak pegi mana ntah ..

so pasni aku tak nak .. biarlah aku pegi sorang .. kalau ak x ajak nanti jangan kata apa2 k .. sebab ak BOSAN .. sorry kawan =)

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan