19 August 2011

bila TANGAN menaip =)

assalamualaikum =)

welcome to my world .. kadang rajin .. kadang tak rajin .. ni kira rajin la sebab addict dengan blog editing .. by right .. rasa puas hati dengan kaler pink .. tapi header tu kureng la sebab x match dengan wrapper .. how la ?? anyone nak ajar aku ?? kalau ade yang sudi nak creat header untuk aku pon boleh .. dialu-alukan ..

alhamdulillah .. malam ni dapat tunaikan solat sunat tarawih .. hope dapat habiskan sampai malam terakhir .. ye la selalunya malam-malam last ni memang saf dah makin kurang .. so aku nak habiskan sampai habis puasa .. boleh kan ?? lagipon surau dekat je ngan rumah .. even aku pegi naik moto jugak walaupun dekat .. rasa ralat pulak kalau tak gi ..

hari-hari aku semakin bizi .. dengan hantar and ambil anak buah aku dari sekolah .. sekolah rendah la .. tadika la .. sekolah agama lagi .. pas tu tadi mak cakap .. "nak tak tumbuk kacang nak buat kacang" .. walaweyh dah lama kot rumah aku ni tak buat kuih raya .. ade la hampir 3 ke 4 tahun cam tu .. main tunjuk-tunjuk ja sekarang .. cepat pon cepat .. apa jenis kuih pon boleh dapat ..

insya Allah .. dah ada kesempatan aku berpuasa selama sebulan kat rumah .. berhari raya selama 11 hari .. why not aku renovate sikit rumah aku ni ..

  • cat baru (settle)
  • langsir baru (settle)
  • ubahsuai dalaman (on the way)
  • kuih raya (akan datang)
  • pelita (ontheway)
hehe .. puasa baru hari ke 19 .. dah sibuk nak raya .. eh before choww .. nak ucapkan selamat menyambut 10 terakhir ramadhan ..

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan