04 August 2011

blurr tahap ape NTAH

Assalamualaikum ..

alhamdulillah .. dah 4 hari puasa kan .. nak story about emo-emo hari ni .. hehe .. ye ker ? x lah sangat kot .. aku ni kan jenis yang kalau x puas hati memang nak cakap depan-depan .. nak aku luahkan depan dia jugak .. aku x nak simpan .. nanti aku tension lorh ..

cam nie ceritanya .. masa aku tengah praktikal dulu .. ada la beberapa kejadian yang berlaku time aku keja .. ye lah .. kita tengah penat-penat keja .. pastu dok tanya soalan yang bukan-bukan .. selagi aku x jawab .. selagi tu la dok tanya .. kadang soalan yang x masuk akal pon .. pastu dia ni dah la blurr semacam .. kalau nak explain apa-apa .. kena explain banyak-banyak kali .. sekali dua x pa kot .. tapi kalau dah selalu .. bukan setakat aku .. semua orang kat situ pon pening kepala .. mula-mula aku sabaq ja la .. tapi lama-lama .. meletup la jugak .. aku lepaskan la apa yang aku nak lepaskan .. lama kelamaan aku malas nak layan .. aku diam ja .. x mau cakap-cakap dah dengan dia ..

tapi kan lama-lama aku menghukum dia macam tu .. aku pon jadi boring .. ya la .. aku nie jenis yang banyak bercerita .. tetiba jadi bisu .. memang bukan aku la .. aku tau la aku ni kadang-kadang panas baran .. tapi ada tempat dia la jugak .. x dak la tetiba ja .. xdak angin x dak ribut kan ..

itu la .. kisahnya .. aku x boleh orang blurr sangat ni .. rasa nak sekeh ja .. hehe ..

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan