21 August 2011

tidak perlu MAKI kalau tengah marah

Assalamualaikum =)

baru-baru ni aku ada perang chatting dengan seseorang .. biarlah hanya mereka tertentu yang tahu sebabnya .. yaa .. aku mengaku .. aku bukanlah manusia yang sempurna kata-kata .. sikap dan perwatakan .. tapi aku cuba sedaya upaya untuk menjadi yang terbaik .. tetapi apabila seseorang yang jelas personalitinya mengutuk .. menghentam dan memaki hamun sahabat aku .. aku jadi marah .. panas hati dan geram sangat-sangat .. kalau lah dia dihadapan mata aku .. mungki flying kick telah aku berikan padanya .. aku paling mara apabila orang menggunakan perkataan yang tidak sewajarnya dan melabelkan dengan manusia ciptaan yang paling indah oleh Allah .. Astaghfirullahal'azim .. ceteknya pemikiran dia .. sungguhpun tengah marah .. tidak sepatutnya meluahkan sebegitu cara dan meletakkan link ..

kesiankan sahabat aku sampaikan aku hilang sabar dan mula bertelagah diruangan chatbox blog perempuan itu .. dan dia berpuas hati dengan memaki orang sebegitu .. apa jenis manusia la .. rasa terhina dan malu ada kaum seperti dia ..

tak salah kalau dia nak tulis apa pon dekat blog .. tapi tak perlulah nak lebih-lebih .. biarlah Allah membalas segala perbuatannya .. dan Allah menyayangi orang-orang yang bersabar .. anyway .. tadi tengok jap blog dia .. dia dah buang chatbox dari blog dia .. APAKAH ?? moga Allah memberi petunjuk kepada hamba-hamba yang sesat dalam cahaya ..

sekian :)

1 comment:

  1. ooo babe..asal ada dua entri sama..? n then kat banner atas tu..typo ek "penat" tu..?

    ReplyDelete

Terima Kasih . Syukran Jazilan