07 September 2011

AWESOME giler la hari ni ..

Assalamualaikum =)

waahhh .. awesome gile la hari ni .. orang kata window shopping .. bukan itu saja oke .. aku jumpa dengan kawan yang paling aku tak lupa .. KHAIRUL AZHAR atau lebih dikenali dengan CA'A .. aku yakin .. Allah memberkati persahabatan kami .. pertama kali jumpa setelah 5 tahun terpisah masa raya ke 5 .. sanggup meredah puluhan kilometer mencari TERATAK keluarga aku nun dihujung daerah LARUT MATANG DAN SELAMA .. dah sempadan daerah MANJUNG oke .. siapa sanggup datang beraya semata-mata rumah seorang kawan .. hampir 50 kilometer .. ?? itu lah ca'a .. dan hari ini .. aku dapat rasakan keberkatan dari Allah .. hari ini kami TERjumpa lagi masa aku dengan kawan jalan ke foodcourt tesco Taiping .. Alhamdulillah .. dapat la borak sikit-sikit .. ye lah tak berjanji .. masing-masing ada hal sendiri .. tak lama dari tu .. TERjumpa lagi sekali di mcD Taiping Sentral .. kali ni lama sikit borak .. ade something yang diSHARE .. sabar yer ca'a .. semua orang kat dunia ni ada perangai masing-masing .. sabar je la ..

sebenarnya hari ni aku saje jalan-jalan denga ameylia .. hanif ngan ina .. member sekolah aku dulu .. kadang-kadang aku faham erti kawan .. tapi kadang-kadang bukan aku tak faham .. cuma keliru .. apakah setiap orang ada tafsiran sendiri ?? walau apa sekali pun kawan ada dimana-mana .. betul tak ??

syukur dah spend time dengan orang yang aku sayang .. walaupun hanya beberapa ketika .. yep .. hargailah kawan anda selagi mereka masih ada ..

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan