08 September 2011

SEMUA orang RINDUkan kau JOE

Assalamualaikum :(

i'm not in a good mood .. 2 hari lepas dapat berita kawan aku kemalangan .. menggigil badan aku .. ya .. kawan aku kemalangan .. aku sedih sebab tak dapat pegi lawat dia .. aku dah nak balik unimas ... JOE .. aku rindu kau sangat-sangat .. kau tahu tak .. hubungan kita dah tak cam dulu .. tapi aku sentiasa doakan kebahagiaan kau .. joe .. dari dulu sampai sekarang .. perasaan aku tak pernah berubah .. tapi disebabkan kasih sayang antara adik dan abang aku lupakan perasaan aku ..

joe .. aku hari-hari buka profile kau .. nak tengok perkembangan kau .. itu je yang dapat aku buat untuk aku dapatkan perkembangan tentang kau joe .. kalau lah cuti aku panjang lagi .. aku akan pegi kuantan .. aku pegi lawat kau joe .. tapi aku tak boleh .. maafkan aku joe .. aku doakan dari jauh aje yer ..

joe ..semua orang sayangkan kau joe .. sebab kau ceriakan kawan-kawan dengan lawak kau .. kau tak nak orang semua muka ketat .. kau nak semua orang happy .. apa-apa masalah pon kau akan cakap .. relax .. cool .. kau sabar je kan joe ..

joe .. aku doakan kau cepat sembuh joe .. semua orang merindui kau joe ..

get well soon joe ..


joe .. paling kanan .. time ni tengah tukar2 hadiah

kelakarkan joe ni .. orang suruh buat istana ..

time dinner .. aku pon kurus je lagi ..

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan