17 October 2011

isytihar TAMAT PERANG !!

assalamualaikum peeps :)

maka dengan ini aku mengisytiharkan tamat perang dengan PROPOSAL Final Year Project !!!! setelah berminggu-minggu DATING dengan ENCIK PROPOSAL *perlu ke encik ?? ...... hari ni aku akan bercerai dengan dia .. hari ni 17 0ktober 2011 .. dah kena hantar proposal ni .. keesokannya 18 oktober presentation pulak . itulah hari yang menggerunkan aku .. dengan wajah-wajah keilmuan para pensyarah .. kadang-kadang rasa macam kena terkam pon ada .. huish .. jangan la macam tu . anyway to all my silent readers here . pray for me .. semoga aku dapat present dengan BAIK SEKALI . dapat jawab soalan all those kind of question from my lectures .. and doakan aku jangan GABRA ang KETAQ LUTUT kat depan tu . this is my project so i should proposed it well .. ALL THE BEST TO ME and all my batch .. 09/12 Aquatic Science and Management .. terbaekkkk woookkkkkkkk !!!!!!!!!!!!!!!!

:0

ok ..awat aku jadi lagu tu ?? stress kah ??


hope aku tak jadi cam ni bila aku dah habis present .. atau pun aku terduduk sebab x dapat jawab soalan lec .. jangan woooiii jangan !!

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan