29 November 2011

AZAM baru sempena AWAL MUHARAM 1433H

Assalamualaikum :)

agak terlewat sehari untuk aku ucapkan selamat tahun baru Islam untuk semua umat Islam kat dunia ni . *bajet satu dunia baca blog aku . hehe . semoga kita lebih bersemangat waja mengahadapi hari-hari mendatang . azam baru aku . selalunya aku perbaharui atau update azam aku bila hari lahir aku . tapi tahun ni nak berubah . update azam sempena Awal Muharam . alhamdulillah . antara azam aku untuk 1433 :

  • nak grad dengan kawan-kawan sekelas
  • nak keje bantu mak ngan abah
  • bertemu si 'dia' dengan izin Allah
  • nak reunion ngan member2 matrik
  • dan yang SEWAJIBNYA . nak jadi muslimah yang SOLEHAH . yang sentiasa patuh pada AGAMA ALLAH .

semoga azam-azam ni menjadi realiti . amin :)

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan