22 November 2011

Sanah Helwah DIYA :)

Assalamulaikum :0

entry khas untuk seorang yang aku gelarkan SAHABAT .

KHAIRUL BADRIYAH bt KAMARIZA . seindah nama . begitulah juga insan yang memiliki nama indah ni . aku penah tulis entry pasal diya setahun yang lalu . *maybe . insan ini bakal dimiliki oleh seorang hamba ALLAH yang di anugerahkan oleh ALLAH untuk menjadi teman diya sepanjang hayatnya dan insya ALLAH "Cinta Sampai Syurga" . masih terngiang-ngiang perbualan nakal kami setahun yang lalu . diya sangat suka dengan anak-anak comel . nak anak yang comel and so on . sesuatu yang si gadis suka benar bercerita .

and sekarang . ALHAMDULILLAH . diya akan diijabkabulkan dengan LELAKI PILIHAN HATI . moga dia akan membimbing diya menjadi ISTERI yang SOLEHAH dan patuh dengan agama ALLAH . sekarang diya dah 21 tahun . cukup dah nak kawen tu . as a friend . aku mendoakan semuanya yang terbaik untuk diya . dari A sampai Z . x boleh nak explain kat sini . even satu sem je jadi housemate . thanks to ALLAH sebab aku di beri peluang untuk kenal dengan DIYA .

sempena ulang tahun kelahiran ke 21 ni . aku nak wish . semoga diya dipanjangkan umur supaya diya dapat beribadat kepada Allah sebanyak yang mungkin sebagai bekalan di akhirat nanti . semoga diya dimurahkan rezeki . semoga bahagia di dunia dan akhirat . semoga menjadi ibu yang mithali kepada anak-anak diya nanti . aku mengharapkan yang terbaik untuk kamu diya . aku tau banyak sangat dugaan yang diya hadapi . aku tau diya KUAT untuk hadapi semuanya . sebab itu diya masih ada di sini . aku doakan yang terbaik untuk diya sekeluarga . dan yang paling penting . aku harapkan diya akan jadi SAHABAT aku sampai bila . aku kawen nanti jangan lupa datang . ok :)

miss u a lot . sayang kamu ketat-ketat :)

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan