14 November 2011

u dah jadi tunang orang :)

Assalamualaikum :)

esok SPM . aku yang neves . haha . stop la cakap pasal kawan-kawan . aku fed up . aku just go on je apa yang ada sekarang . aku sayang sape yang sayang aku . eh . terlupa !! TAHNIAH dengan one of my besfren ever . *nama dirahsiakan . dah bertunang dah die . memang tak sangka sangat2 . sebab before ni . banyak sangat dugaan yang dia hadapi .

terlalu berat . aku tak sure aku dapat lalui ke tak kalau aku jadi macam tu . akhirnya . hikmah yang dinanti dh pon sampai . sebab kepahitan dulu . diganti dengan kemanisan yang amat sangat . aku tumpang happy untuk itu :)

ang for u sayang . u kawin nanti i xdapat datang . so i wish . u bahagia sampai ke akhir hayat . n jadilah ISTERI yang SOLEHAH . yang patuh pada AGAMA dan SUAMI .

tetiba gatai nak nikah jugak . hehe :)

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan