24 December 2011

PTA + Final exam = ??

assalamualaikum :)

inilah yang paling aku tak suka !! bila rasa down dan nak marah orang sesuka hati . haih . ini adalah normal bagi aku bila studyweek datang . arghhh ;'(

tapi aku cuba la kawal semua tu . rasa dalam otak ni macam-macam fikir . risau dengan carry marks subjek core yang sangat lah teruk . boleh ke dapat gred cemerlang macam ni ? harapkan lulus je la . stress habis la . tengah-tengah study pon otak masih ligat berfikir . pendek kata memang SERABUT habis la . kenapa la aku macam ni . rasa nak tidor je sekarang ni . baru la hilang tekanan tu . tapi kalau tidor . bila masanya pulak aku nak study ? ? ya !! tak jadi tidor . still depan lappy . dengan lecture notes PBM 2043 bahasa dan masyarakat (subjek elektif) . tulisan buruk je salin nota ni . *huduh

dan otakku serabut dengan Projek Tahun Akhir (PTA) . sekarang ni proses nak ID species . part yang paling aku tak suka . tapi WAJIB buat jugak . nasib baik la guna stereo microscope . kalau lah guna compound microscope . memang juling 44 jam la mata ni . *kenapa perlu 44jam ?? . rasa nak bersendiri sekarang . but i cant !! perlu tabah dan teruskan perjuangan yang belum selesai . sabar yer wahai hati :)

now aku dh tau ape yg serabut . PTA + Final exam = ??

semua gambar di bawah xde kena mengena ngan entry ni . SEKIAN :)

with liza during community service at TASKA in KPG BARU, SAMARAHAN

with liza again during SAKURA EDITORIAL BOARD PARTY

with enot a.k.a nurul sajadatul izzat during friendly bowling match between 'SEMARAK vs PERSADA'

2 comments:

  1. bulat bebenor muka dalam ni , haha . btw , like you always said . kita mesti tenang . buat satu satu , insyaAllah Allah membantu . we can do it . kita saling bekerjasama ek , insyaAllah kerja PTA cepat siap . nanti aku tolong kau id species ya ^_^

    ReplyDelete
  2. huhu . thanks liza . same2 bantu . otak ni serabut je hari nie

    ReplyDelete

Terima Kasih . Syukran Jazilan