31 January 2012

Aku Redha dengan apa yang telah tertulis untukku :)

Assalamualaikum (",)

dah tak ade air mata nak keluar rasanya . sejak semester 3 . aku terpaksa lalui semuanya dengan tenang . sabar dan relax + cool . itu saja . aku dah tak de perasaan untuk bersedih . menyesal dan sebagainya . kalau inlah yang telah Allah tetapkan . aku terima dengan redha . no words ! no regret ! demi Allah . hanya DIA yang tahu perasaan aku sekarang ni . semuanya telah berubah . siapa aku untuk mempersoalkan segalanya ? siapa aku untuk menidakkan takdir Allah ? siapa aku ? semoga aku terus tabah dan kuat . amin :)

aku pegang satu ayat "Allah tak akan uji hambaNya, melainkan apa yang terdaya oleh kita" . aku yakin . aku mampu . berkenaan dengan facebook tu . aku akan tutup untuk selamanya . aku NEKAD ! my facebook account will be closed forever ! FINAL ! dah hilang minat dan keseronokan apatah lagi kepuasan . aku hilang segalanya . apa guna lagi . biarlah apa pon terjadi . aku masih ada keluarga aku . itu ja harta aku sekarang ni . aku berserah segalanya tentang masa depan aku kepada ALLAH . jika ada rencana yang terbaik . semoga aku dapat merasai kebahagiaannya . aku tak harap apa-apa . cuma aku berdoa kepada Allah agar diberi peluang untuk aku mengecapi kejayaan di atas apa yang aku usahakan selama ni :)

sekali pandang . aku ni macam orang tak ada masalah . tapi hakikatnya . hanya ALLAH yang tahu . aku taknak la tunjuk kat orang yang aku ni bermasalah . aku tak suka menagih simpati orang . merayu sana sini . aku TAK SUKA ! biarlah aku laluinya sendiri . biarlah aku stress seorang diri . biarlah aku selesaikannya . aku mengadu pada ALLAH ja . aku mohon pertolongan DIA setiap masa . semoga semuanya selesai dengan baik satu hari nanti . aku yakin dengan ALLAH . DIA yang beri kita ujian . jadi pada DIA lah penyelesaiannya . kita minta pada DIA . jangan putus asa . aku ? JUST FOLLOW THE FLOW :)

aku mohon pada semua . doakan kejayaan dan kebahagiaan aku . terima kasih :)

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan