12 January 2012

Bersyukur dengan Nikmat-Nya

Assalamualaikum (",)

pasrah dan redha dengan apa yang dah pun berlaku . dan sy tak nak ada yang salah sangka . niat di hati baik kerana Allah Ta'ala . tapi andai ada yang nak buat spekulasi . terpulanglah . tak mampu nak halang . biar hati dihancurkan . biar rasa dikecewa . biar hidup dilanda badai . andai ini yang tertulis . semuanya sy terima dengan redha . sepanjang 22 tahun di atas bumi Allah ni .

hanya Allah yang tahu apa sebenarnya yang aku inginkan dalam hidup . kebahagiaan ? atau kejayaan ? atau ....................... . yep sy hanya mampu berdoa agar usia ini dipanjangkan untuk sy bertemu jodoh ? ya ! itulah kebahagiaan yang aku cari . sy tidak mahu diri ini terjerumus ke lembah hina . dan dimurkai Allah . biarlah rasa hati ini pada yang benar-benar ikhals menerima sy dan halal bagi sy . siapa ? hanya Allah Maha Mengetahui .

ramai yang bertanya . betul ke nak kawen ? jawapan sy : insya Allah . hanya mampu merancang tetapi Allah yang menentukan . sy inginkan seseorang untuk berkongsi segalanya . perasaan, kesedihan, kejayaan dengan HALAL bagi sy . supaya Allah meredhai perjalanan hidup sy . itu FITRAH manusia . ingin di sayangi dan dicintai . apa salahnya niat sy . hanya berserah kepada Allah . tidak putus doa dan keyakinan dengan ketentuan-Nya . rasa selamat bila bersama yang sah di sisi . kemana saja pergi ada yang melindungi . Subhanallah . indah kan . itu lah yang sy impikan . bercinta selepas nikah

sy hanya perlukan doa dari semua orang . doakan yang terbaik untuk sy dan seluruhnya . semoga Allah berkati apa yang jua yang kita lakukan . amin Ya Allah .

terima kasih kawan-kawan atas sokongan kalian selama ni . rasanya tak tersebut nama-nama kat sini .

1 comment:

Terima Kasih . Syukran Jazilan