13 February 2012

how's my HOLIDAY going on

Assalamualaikum (",)

tengok lah . dah hampir 5 tahun tinggalkan sekolah . tapi aku dengan kawan aku masih pegi sekolah . melawat cikgu cikgu . sebab ? aku sayang gila dengan diorang . sebab cikgu cikgu la aku ada kat tempat ni . selain parent aku sebagai tempat mengadu . ustazah noorazahariyah yang pakai jubah tu pon as my ummi . tempat aku cerita . lepas tu aku kena balik . hehe . lap u forever !


tengok la keseronokan aku di Cameron Highlands . inilah kali kedua aku pegi cameron selepas kali pertama semasa rombongan sekolah . tingkatan 4 kot . lama kan ? xde orang nak bawak . tunggu orang belanja la . hehe . eh kalau pegi honeymoon kat cameron best kan . waktu malam sejuk sangat sangat . tengok tak cerita Vanilla Coklat . diorang honeymoon kat cameron je . stay dekat hotel Century Pines . satu malam RM700 untuk satu bilik . memang mewah la kan . aku pun teringin nak stay hotel tu . hehe :) to my future husband . noted !


ok ! finally . gambar atas ni adalah bersama sedara mara aku merangkap sepupu dan ada jugak my sista . oppss . yang kecik tu . anak sedara aku . amek gambar ni masa kenduri kawen sepupu . alang alang dah ketemu kita semua . amek la gambar . banyak lagi sebenarnya tapi yang ni ja nampak paling CUN ! sepupu ni anak maklang . best kan sekali sekala dapat berkumpul . kalau tak tunggu raya je la nak jumpa pun . kan ..

actually sepanjang cuti sem tu jugak aku ade gi mandi manda dekat bukit merah laketown resort . tapi tak ade gambar yang sesuai nak kongsi kat sini . just cakap je la kan . ade pegi pulau orang utan . pastu masuk ecopark . naik skylift . memang gayat giler . tapi muka cool je . sebab anak sedara kat sebelah relax je aku tengok . haha . lepas tu macam biasa . mandi manda tapi aku dengan adik aku jalan jalan je tengok orang . punya la ramai . biase la . masa tu cuti lagi . ramai la :)

ade keluar dengan member sekolah . amy ngan ekin ke taiping . hajat di hati nak beli buku dekat popular tu . nak guna voucher . tapi sampai je kitorang kat depan pintu . MASYAALLAH . orang punya lah ramai . kali pertama aku tengok kedai buku penuh sesak macam shopping mall yang ade sale 70% . sabar je la . pegi belek belek buku . tapi sayangnya banyak dah habis stok . buku pon tak tersusun . selerak merata tempat . tak de mood nak cari buku . last last kitorang blah cam tu je . pulang dengan hampa . cadangnya esok nak pegi lagi . sebelum popular bukak kitorang dah tunggu depan pintu . hahaha :)

hari ni hari ke 3 terakhir aku dekat rumah . dah nak balik unimas pon :)

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan