27 February 2012

RELAX di 2nd week lecture

Assalamualaikum (",)

currently ade kat labcom fakulti . inilah akibatnya bila pergi makmal tapi tak tau nak buat apa . last last tinggalkan bag dekat makmal . ambil sebatang pen biru faber castell dan buku nota free maxis . nyah dari makmal terus ke makmal komputer A.K.A labcom . banyak benda lagi tak settle tapi aku rasa sangat enjoy dengan life sekarang . menyibukkan diri dengan online . makan . tengok tivi dan sewajibnya TIDOR . sedangkan pendaftaran kos aku belum lagi selesai :)

aku tak nak rushing . aku buat slow slow . sebab aku tau semuanya tetap sama . tak akan berubah . but at the same time . aku ambil masa yang lama ni untuk berfikir . aku tak nak terburu buru buat keputusan . dan suddenly i'm feel like @_@ . tak ade orang untuk aku minta pendapat . but my classmates . memberi kata kata semangat like . its ok perlahan lahan . boleh baiki subjek lain . tak ade beza sekarang atau tahun depan . thanks korang !

dan sekarang hanya menanti 18 mac untuk hantar borang register course . argghh lambatnya aku . well ! 18 mac is a due date . baru aku hantar . yes ! aku perlukan masa untuk berfikir :)

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan