02 March 2012

29 feb dan 1 mac 2012

Assalamualaikum (",)

baru 2 hari tak post entry baru . tapi rasa macam dah lama sangat sangat . mungkin aku terasa masa bergerak terlalu perlahan ? yes ! baru minggu ke 2 kuliah tapi macam dah lama je aku kat UNIMAS gemilang ni . just nak bercerita tentang apa yang berlaku sepanjang minggu ni . 29 feb yang lepas bermulanya pesta buku . ini sempena voucher buku tu la . firstday nya aku dah pegi . tapi orang punya la ramai . at last aku tak beli apa apa pon . sebab tak sanggup nak beratur panjang untuk bayar semua barang yang aku beli . jam 1petang nak ke pejabat pos dengan maybank . takut tak sempat pulak nanti ..

hari yang sama jugak . aku ke pejabat pos nak pos baju baju barang barang dan buku buku yang dah tak digunakan dekat sini . aku pos 3 kotak melalui kapal laut . murah la sikit . tapi dekat sebulan la baru sampai rumah . yang penting murah :) dan selamat sampai . kan . lepas je hantar barang . kitorang terus ke maybank waterfront kuching . orang tak ramai sangat . aku nak buat akaun maybank . umur dah 22 . akaun maybank tak de . aku ade bsn dengan bank islam je . lepas tu sempat la bank in duit tudung dengan buku yang aku beli online :)

selesai semua tu terus balik . dan jutaan terima kasih kepada ABI sebab jadi pemandu aku . aku mana la tau bawak keta . dan LIZA n MASYI sebab temankan aku . THANKS A LOT .

on 1 mac . rasa macam tak ade ape ape berlaku sangat . kelas jam 8 pagi smpai 9 pg . lepas tu g makan makan . sembang sembang semua . jam 10pg masuk makmal . sampai 1.30ptg . solat zohor dekat fakulti . then ade kelas jam 2 smpai 4ptg . kelas yang sangat menguji mata . tapi masih bertahan selama 2 jam . tapi menguap tu jangan cakap la . lepas kelas je . teman ABI pegi hantar lappy die repair sebab rosak . jam 6ptg balik bilik . lepas tu macam biasa la . makan tidor . study sikit . yes ! online sambil study . hehe .

tu je yang berlaku . cumanya hari ni rasa nak pegi pesta buku tu . tak kire la . nak pegi jugak . :)





No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan