17 March 2012

blog edited !!

Assalamualaikum (",)

macam dah lama ja tak berceloteh kat sini kan . anyway i want to say thanks a lot to Anis sebab sudi buat header aku . and aku besarkan sikit sebab nak samakan dengan body blog aku . korang leyh pegi link Anis . blog die sangat comel . macam orang nyer jugak . hehe . hari ni seharian aku dok edit blog ni sambil sambil carik maklumat untuk assignment yang menimbun . malam sikit nanti nak start writing by typing . hope semuanya baik baik aje . especially mood aku ni . hope baik baik aje . jangan nak buat perangai semua yer ..



ok tak blog aku ni ? aduhai aku ni tak pandai edit . just based on template design jer . maaf yer kalau serabut ke ape ke yer . hehehe .

6 comments:

  1. Malu la akak. adehh.. terima kasih. terharu sangat! senyum sampai telinga dah ni. :) btw,sama-sama. Anis buat setakat yang mampu. ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. dont malu2 meyh . akk mmg suka jenguk blog anis pon . comel sangattttt

      Delete
    2. hehe..yeka? terima kasih akak. :)

      Delete
    3. sama sama . nt akk belikan goodies dr sarawak yer

      Delete
  2. ok ape ringan je bila nak buka :)

    ReplyDelete

Terima Kasih . Syukran Jazilan