13 April 2012

padan muka aku :'(

Assalamualaikum (",)

kecewa ! sedih ! yang sangat sangat sangat ~ padan muka aku . salah aku ! salah aku ! salah aku ! padan muka sebab mulut aku, aku hilang kawan baik . i dont have nothing now . PADAN MUKA AKU !!!!

ayat di atas memang ada kena mengena dengan aku, ya ALLAH sedihnya, aku kehilangan dua orang kawan baik dalam satu masa . hebt betul ujian ni . aku tak boifren nak manja manja bagai . aku belum ade suami untuk berkasih sayang . aku hanya mengharapkan kawan kawan aku untuk bahagiakan aku selain daripada family aku . mungkin ini balasannya bila aku terlalu berbangga dengan kawan kawan sekeliling aku . ALLAH nak uji aku . sejauh mana ketahanan hati dan perasaan yang aku ada selama ni . keimanan aku . aku nak terus happy dan bahagia macam orang lain . thats my wish every day when i opened my eyes . semoga aku terus kuat . semoga aku dapat lupakan semua tu . hidup dengan apa yang ada sekarang . yang lepas biarkan berlalu dengan jayanya :)



semoga kau terus bahagia kawan . terima kasih kerana pernah menjadi tempat aku menangis dulu . may u have a great life after this :(

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan