30 June 2012

maafkan aku KAWAN

Assalamualaikum (",)

KAWAN ..

satu perkataan yang sangat susah untuk diterangkan . bagi aku kawan itu bukan siapa yang datang dahulu dan siapa yang datang kemudian, TETAPI kawan adalah siapa yang datang dan tak pernah pergi . aku pon tak de la sebaik mana . tapi aku cuba jadi yang terbaik walaupun kadang kadang aku tahu setiap apa yang aku buat tu tak dihargai langsung . pernah berkali kali aku dikhianati . tapi aku tetap begini sebab aku tak pernah berdendam . sesetengah orang akan tengok makan seolah olah aku ni tak serik tapi sekali lagi aku cakap . AKU TAK BERDENDAM . mean . aku lupakan saja apa yang dah pun berlaku . 

buat apa lah nak makan hati sorang sorang . bukan yang diorang tahu pon . just be yourself . cumanya kadang kadang aku rasa seperti dipergunakan . dan diperalatkan . tanpa sedikit rasa simpati . sedih tu memang sedih yang amat sangat . tak kan lah aku nak luahkan macam tu je . tak semudah itu . sebab bagi aku . biarlah ALLAH saja yang mengetahui dan ALLAH saja yang beri kesedaran pada diorang . siapa aku nak menghukum orang . betul la kata kawan aku . mungkin dia tak sedar apa yang dia buat tu, buat aku rasa tersisih dan dipergunakan lantas dipermainkan . mungkin . atau dia sengaja ? sebab aku ni jenis tak boleh kata 'tidak' . kadang kadang tu . WALLAHU'ALAM .

sudah sudah lah pergunakan aku untuk kepentingan korang . rasa sedih sedih sangat sangat tau . kepada yang berkenaan aku mintak maaf banyak banyak kalau sepanjang 3 tahun kita berkenalan . ada salah silap atau keterlajuran kata yang buat kau rasa tak senang dengan aku . tapi aku rasa . apa yang aku alami lebih teruk . aku rasa diri aku dipergunakan . dan tersepit di tengah . sedangkan korang semua enjoy . dan aku perlu fikir supaya semuanya berjalan lancar . dan korang SANGAT ANNOYING bagi aku . maaf laa .

kepada seseorang lagi . mungkin aku je yang anggap kau kawan baik aku . sedangkan . ketidakhadiran aku disamping kau langsung kau tak peduli . sedangkan selama ini kita berdua kemana sahaja . tak pernah kah kau terfikir dimana aku ? aku dengan siapa ? kumpulan dengan siapa ? sedangkan kau bergembira dengan mereka . sungguh aku sangat terasa . terkilan dan MAKAN HATI . biarlah semuanya berlalu sebegitu sahaja .

4 july makin dekat . kepada mereka yang aku tak jumpa sebelum aku balik nanti . aku minta maaf sangat sangat . semoga ukhwah kita terus terjalin sampai bila bila . halalkan makan minum yang korang bagi dan belanja selama ni . halalkan ilmu yang korang ajar selama ni . opps mungkin dia nak berkawan dengan orang yang tak pernah repeat paper kot . huurmmm . ok lah .

semoga korang happy selalu . pasal aku jangan difikirkan . aku baik baik saje :) kawan . ramai sangat . tapi yang betul betul kawan . more than 5 only :)

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan