07 July 2012

my THESIS for degree

Assalamualaikum (",)


untuk muqaddimah . hai !! 6 july 2012, unplanned . jalan jalan dari sakura menuju ke bunga raya sambil membuat beberapa R&R di tasik dan tempat rehat tepi tasik . snap beberapa gambar sebelum maghrib menjelma . hasilnya salah satu gambar di atas . yang lain hanya koleksi peribadi

ALHAMDULILLAH . setelah sekian lama menanti . dengan menukar tiket flight semata mata keranamu THESIS ku sayang . dan kini dia telah menjadi buku . memang tak sangka akan jadi macam ni . so kawan kawan . ni la projek tahun akhir aku . syarat untuk bergraduat . dan semuanya dipermudahkan dengan berkat kesabaran yang tinggi . itu wajib . kalau tak sabar memang dah lama give up . semua ni aku buat 5 copy . berapa harganya itu rahsia . 3 copy aku hantar ke pejabat fakulti . 1 copy aku bagi supervisor . 1 lagi untuk aku sebagai kenangan :)


bukan satu perkara yang mudah untuk mengharungi detik detik yang sangat kritikal . bermula dengan pemilihan tajuk, pembikinan proposal, perbentangan proposal, progress report, sampling, progress report, labwork, final report, presentation final report, editing before jilid and finally, after 9 months, this is the result . my passion and my patient . haha . stress memang stress . tapi ini semua berbaloi baloi dengan result aku dapat .


thanks to everyone for valuable support . advises . guidance and everything . A- is for everyone in mylife


ALHAMDULILLAH . akhirnya saya berjaya menamatkannya (",)

2 comments:

Terima Kasih . Syukran Jazilan