10 July 2012

sabar lah hatiku

Assalamualaikum (",)

perjalanan hidup aku mungkin berbeza dari kalian . yang mudah untuk mendapatkan apa sahaja . tapi tidak bagi aku . perjalanan yang penuh liku . mendaki satu persatu sampai satu masanya aku lelah lalu  terjatuh . di mana silapny aku . di mana ? semoga ada hikmah disebalik apa yang sedang berlaku ni . 

di saat orang lain kegembiraan menghabiskan pengajian 3 tahun . sedangkan aku ? aku tak suka penuhkan hidup dengan airmata sedangkan kehidupan aku tak segembira yang aku harapkan . apa yang aku buat adalah sabar dan redha . dan terus berdoa semoga ada kemudahan disebalik kesulitan .

mungkin perjalanan hidup aku ni lambat . tak macam orang lain . aku redha saje . sebab aku yakin dengan janji ALLAH . ALLAH tak akan hampakan hamba-Nya yang bersabar . semoga segla kesabaran aku berbaloi .


No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan