04 August 2012

Bukit Kinding part 2

Assalamualaikum (",)

hari kedua di bukit kinding memang best giler . hari yang ditunggu tunggu . saat kenapa kami berada di situ . semata mata untuk flying fox dan paintball semata mata . hihi . alhamdulillah gegirl UNIMAS dapat satu group . so memang enjoy la nak buat apa apa pon . boboy unimas kumpulan lain . kami kumpulan bravo 2 . bravo dimulakan dengan flying fox . awal awal lagi dah mencabar sebab kena panjat bukit nak ke tempat flying fox . memang tinggi . mungkin dah lama tak berlari dan berjogging . rasa nak tercabut kaki ni . sampai je kat puncak memang best sangat sangat . nampak pemandangan yang sangat cantik dan flying fox terpanjang di malaysia . eksited .. turn by turn . pair by pair . dan akhirnya selesai semuanya . 

next game . obstacle . sebelum paintball . hanya ALLAH yang tahu . eksited nak buat . tapi mungkin persediaan tak cukup main terjah macam tu je . semuanya jatuh dalam air . basah lencun ok . dari paras dada ke bawah . hihi . lawak lawak . lepas tu terus ke paintball . best sangat sangat . firstime main . memang kekok .  bile dah biasa main . nanti leh main lagi . habis jek paintball ingat kan dah selesai semuanya . rupa rupanya . yang ni lagi best . game dalam air . 

treasure hunt dalam air . sekali dilepaskan dengan 2 kumpulan . semua wajib pakai life jacket . lepas tu kau pandai berenang ke . tak pandai berenang ke wajib turun dalam kolam tu . lepas tu berenang la sedaya upaya korang untuk ke checkpoint 1 . lepas habis ke situ, berenang lagi ke checkpoint ke 2 . lepas tu berenang ke permulaan untuk task terakhir . isi air dalam tong yang ade lubang . memang wajib kerjasama semua . 2 orang ambil air . yang lain kena tutup lubang dengan jari . memang best sebab bersaing dengan kumpulan lagi satu tu . beza 1 saat je . dan kitorang juara . sedangkan ahli kitorg sikit je . tapi berkat kerjasama semua . kami JUARA !!!

over all program ni sangat best . banyak kesan yang boleh di fikirkan . insya ALLAH akan menjadi individu yang lebih berkualiti :) aamiin

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan