10 November 2012

'WishList' tahun baru :)

Assalamualaikum (",)

baru baru ni ada test mid term . elaw . aku dah buat yang termampu aku tapi entahlah . masih tak puas hati . anyway . aku harap aku dapat buat yang terbaik untuk assignment dengan final exam ni . aku cuba ok . target memang nak dapat A tapi setakat ni aku rasa . kalau dapat B+ pon aku dah syukur sangat sangat . kalau lebih dari tu ? Alhamdulillah :) 

lagi 5 hari nak masuk tahun baru . masuk tahun baru memang aku renew azam aku atau 'wishlist' . especially tahun baru hijrah, tahun baru masihi ni memang aku tak layan . so untuk tahun 1434 hijrah . aku harap aku dapat ::

  • konvo
  • keja
  • lebih baik dari sebelum ni
  • pakai tudung bulat
  • hp baru
  • external disk
  • dapat jumpa someone

wishlist yang bawah sekali tu abaikan . hikhikhik . so semoga tahun 1434h lebih baik daripada tahun 1433h . semoga aku lebih berjaya, cemerlang, yakin, dan berwawasan . jangan cepat putus asa dan aku dapat hidup dengan bahagianya . dan bila dah habis belajar aku akan terus ubah mindset aku , kalau before ni dalam kepala otak aku , stadi stadi stadi . tapi lepas habis je final exam . keja keja keja + bersedia untuk memberi komitmen terhadap hatiku dan hatimu . semoga mudah jalannya ke arah itu ..

itu janji aku pada dia . aamiin . tak boleh mungkir janji kan . kecuali dia yang mungkir janji . aku redha dah lepas tu . dan bersedia menerima sesiapa sahaja . opppss . AGAMA yang utama :) 

so tiu jek untuk mencari permulaan indah tahun baru ("<)

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan