04 December 2012

janji SAHABAT

Assalamualaikum (",)

lebih kurang 1 bulan sahaja kehidupan aku sebagai pelajar di semester 7 . semakin hampir 9 januari, semakin banyak yang aku fikir . semakin ligat ianya bermain main difikiran aku . sedihnya rasa nak berpisah dengan sahabat susah senang semester ni . cuma yang aku pinta berjanjilah dengan aku,

janji SAHABAT
:: pertama ingati aku dalam doamu
:: kedua, kalau aku jatuh, hulurkanlah tanganmu kepadaku
:: apabila aku bengkok, kau luruskanlah aku
:: jangan kau asingkan diriku daripada kehidupanmu


bagi aku kehidupan aku lebih bermakna bila berdamping dengan orang orang yang aku sayang . orang orang yang selalu dengan aku susah dan senang . segala kebaikan dia jelas depan mata aku . setiap salah aku ditegur dan diperbetulkan . baikkan dia .

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan