19 December 2012

PMR aku tahun 2005

Assalamualaikum (",)

tetiba pepagi ni teringat kisah kisah masa tingkatan 3, eh kenapa tingkatan 3 ? sebab hari ni kan 19 dis 2012, keputusan PMR 2012 diumumkan, so macam recall la memori 2005 , masa aku tingkatan 3, nothing special i think . tapi tingkatan 3 tu la bermula konflik jiwa . HAHAHAHA .

dan tingkatan 3 tu jugak lah berakhir life tanpa haluan, errr . ye la bila dah tingkatan 4 mostly dah masuk kelas yang ada major . macam aku Alhamdulillah dapat masuk kelas Pure Science atau Science Stream . yang ada subjek Biologi, Kimia, Fizik, Addmath, EST . tu je kot . yang lain sama je macam orang lain . dan itulah mulanya kisah perjalanan Sains Biologi aku . ok cerita pasal tingkatan 3 ni, memang ada sad story la . cuma aku dah tak nak ingat dah . takut nanti lain jadinya . cukup lah aku katakan . itu lah sad story yang pertama aku alami . 

aku masa PMR tak de la bijak mana pun . dapat ok ok la PMR tu . tapi still tak layak untuk mohon SBP atau MRSM . sedih kan . sebab impian aku memang nak sekolah dekat situ . tapi sekolah dekat SMK TatBeng pon bestttt . tu lah, Allah bagi hujan ribut petir . tapi Allah jugak yang bagi pelangi . bagi aku ada baiknya jugak aku di sekolah tu sampai tingkatan 5 . hihi

k la hajat hati nak cerita tingkatan 3 je, so tingkatan 3 je yer :) kbai

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan