23 December 2012

Senarai Pulau yang jadi IMPIAN

Assalamualaikum (",)

dah lama nak buat entry ni, tapi disebabkan perlu buat rujukan, aku hold dulu . HAHAHA, malas kan aku . baiklah, bertahun tahun aku luahkan impian aku . bila aku dah ada duit nanti, aku nak round semua pulau kat Malaysia ni . kalau masih bujang . pegi dengan kawan kawan . tapi kalau ketika itu aku sudah berSUAMI . makanya aku akan pergi bersama suami dan kawan kawan . cliche kan . aku memang sukakan laut dan pantai . kalau diberi pilihan sama ada laut atau air terjun . aku lebih suka ke laut . pantai . walaupun aku tak mandi . tapi aku lebih suka menikmati keindahan waktu tu . so AWAK . nanti kita honeymoon tepi laut yer . hihi . so, aku ada google la antara pulau yang menjadi idaman aku . nak pegi . dan antara banyak ni satu pulau je baru aku pegi . yang paling dekat dengan rumah . iaitu PULAU PANGKOR (",)

PULAU PERHENTIAN, TERENGGANU


PULAU KAPAS, TERENGGANU


PULAU SIPADAN, SABAH


PULAU TIOMAN, PAHANG


PULAU REDANG, TERENGGANU


 PULAU LANGKAWI, KEDAH

PULAU PANGKOR, PERAK


dalam banyak banyak ni yang nak sangat aku pegi adalah pulau Sipadan di Sabah, hope dapat la honeymoon kat sana . HEWHEWHEW . konpem tak de sape nak kawen dengan aku . itu impian tau, bila bila ade rezeki boleh tercapai, tak semestinya time honeymoon . pandai aku cover . hihi . so guys, ada yang dah pegi semua ker ?

1 comment:

Terima Kasih . Syukran Jazilan