08 January 2013

Mak . U r my EVERYTHING !!

Assalamualaikum (",)

short entry . insyaAllah :)

seramai mana pun BFF kita . BF kita (sorang je kot) . not me la . hihi . seramai mana jugak pun kawan sekeliling kita . mak ayah adalah orang yang paling kita percaya . mak ayah adalah pendengar yang setia . penasihat yang berjaya . betul tak . se'akrab mana pun kita dengan BFF kita tu . mesti tak semua kita kongsi . betul tak . tapi dengan mak ayah . semuanya tanpa jemu diorang dengar cerita kita . tak bosan langsun .

mak : belajaq macam mana ?
me : ok . cam besa
mak : duit ada lagi tak ?
me : cukup la sampai balik nanti, duit makan tak pa, kat rumah ada makanan
mak : periksa ?
me : ............ (air mata dah meleleh).. takut gagal lagi . tak mau gagal dah . nanti kena ambik lagi
mak : solat tu jangan tinggal, baca al-quran . selawat banyak2 sebelum jawab
me : ok . mak doa la tau
mak : hari hari mak doa 
me : ok . terima kasih

u know what . dalam keadaan yang stress sangat *u know stress it is orang yang extend macam aku ? harapan tu tinggi sangat . kadang kadang rasa "mampu ke aku ni?" aku hanya mampu tawakkal . study keep on study walaupun kadang kadang aku rasa tak tau apa yang aku study .

boleh ke korang call BFF korang sambil menangis bgtau yang korang stress dengan exam esok ? melainkan korang hanya mampu buat macam tu dengan mak atau ayah korang je . kann . 

yer . aku tengah risau sampai la result keluar 26 @ 28 januari nanti . aku boleh tahan air mata mengalir kerana duit . tapi kalau sebab pelajaran aku . admit ! aku tak mampu tahan . aku tahu harapan mak abah aku cemana .
 

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan