04 January 2013

THIS IS THE WORST THING EVER !!!

Assalamualaikum (",)

THIS IS THE WORST THING EVER . saat entry ini ditaip , jam 4.33am . 4 jan 2012 . aku masih belum dapat lelapkan mata sedangkan jam 9.00am nanti aku ada exam . argghhh  !!!!!!!!!!!! rasa nak menjerit agar seluruh kota samarahan ni bergegar . masalah insomnia aku tak akan penah hilang sejak 3 tahun lalu . dan tahun ni adalah tahun ke-4 . 

weyyyy !! aku pun nak hidup macam orang lain . jam 11.00pm dah masuk tidor . jam 6.00am bangun untuk subuh dan mulakan kehidupan . tapi aku ? susah wooo mai tidur . penat tau pusing kiri kanan . hampeh . terang gila mata ni .

korang ada ubat tak atau cara nak tidor . ^^ penat la cam ni . kalau tak exam tak pe . ini exam kot . mau jammed otak nanti sebab letih . ya Allah bantu hamba-Mu ini ya Allah :)

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan