15 May 2013

Selamat Hari Guru

Assalamualaikum (",)

semangat ni . 16 mei tiba lagi ~~ semua orang tahu rasanya apa yang berlaku pada 16 mei setiap tahun . kalau tak tahu tu . tak tahu lah nak cakap apa . hang pi sekolah ka dak ? gittewww . apa apa pun ketibaan 16 mei memang dinanti-nantikan oleh saya dan semua orang . maybe . bagi saya jasa cikgu cikgu ni memang tiada tandingan ibarat ibu ayah kita jugak . kalau tanpa diorang ni . memang tak de la kita dekat tempat kita sekarang ni .

untuk itu . saya ingin mengucapkan SELAMAT HARI GURU untuk semua guru di MALAYSIA ~~ jasamu dikenang hingga ke akhir hayat saya . terima kasih yang tak terhingga atas segala jasa dan pengorbanan yang telah dicurahkan . terima kasih atas segala didikan dan tunjuk ajar yang diberikan . segalanya begitu bermakna walaupun pada masa tu kami rasa semuanya sangat annoying ~~ sekarang ni bila dah besar baru tahu betapa pentingnya seorang guru dalam kehidupan kita . segala nasihat cikgu . marah cikgu . teguran cikgu . kata-kata cikgu sangat berguna . seorang cikgu tak pernah membezakan pelajarnya . terima kasih cikgu .

jadi semua cikgu di .

  • UTAMA : mak dan abah (Feridah Md Zain dan Sanapi Saad)
  • Tadika Permatang Raja
  • SK Sungai Tinggi
  • SK Permatang Raja
  • SMK Tat Beng
  • SMT Taiping
  • Kolej Matrikulasi Melaka
  • Universiti Malaysia Sarawak
dan semua pendidik tanpa sedar dan secara sedar . sesungguhnya pengalaman itu juga guru dalam kehidupan  . satu perasaan yang ada dalam hati saya . saya sayang semua cikgu saya sama seperti sayang sayang mak abah saya . walaupun masa sekolah dulu saya ni nakal lah jugak tapi satu benda yang saya belajar . setiap apa yang cikgu buat adalah kebaikan pelajar itu sendiri .

SELAMAT HARI GURU !!


1 comment:

  1. Selamat Hari Guru :D terima kasih kepada semua cikgu di seluruh Malaysia!

    ReplyDelete

Terima Kasih . Syukran Jazilan