09 June 2013

Maaf berkali kali MAAF

Assalamualaikum (",)

terima kasih untuk semua yang tag dan invite untuk join GA . tapi maaf maaf maaf berkali kali maaf . saya sangat sibuk dengan final exam ketika ini . "alah update blog boleh pulak" . u know what . saya jenis kalau join segmen ape ape mmesti dengan hati yang tenang dan masa yang lapang . saya tak suka tergesa-gesa, ye la nak join semua tu kan ade syarat . so memang ambil masa . itu saya lah 

thanks again yang invite join GA dekat chatbox, dekat komen entri . but i'm so sorry my dear . i can't make it . insyaAllah kalau due date GA tu masih panjang sehingga 14 June, saya akan join . sebab killer paper saya 13 june . insyaAllah :)

so sorry tak dapat nak jawab tag dan join GA yang di invite . harap memahami :(



No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan