19 August 2009

da Best memory at KMM


salam Ukhwah

sudah hapir 2 bulan aku di unimas..ak selalu mmrhatikan gelagat orang di sini...begitu berat mgucap salam apatah lg mghulurkan salam...da la certain2 yg berbuat begitu tetapi masih ramai yg mndiamkan diri...di unimas, Muslim adalah dlm kalangan minoriti...jd kita2 yg muslim nie perlu ke hadapan..

di pagi yg sunyi nie..teringat plak time kt KMM dulu..terlalu byk kenangan dan pengalaman ynag di lalui..suka, duka,marah dan kecewa(waahhh jiwang plak)...

mula2 nk cerita pasal roomate2 ku yang tercinta..A5.2.1...begitu indah..aku seorang yang sukar meluahkan kata2 syg atau sweet kepada sesiapa jua...aku hya mampu mempamerkannya...igt lg time besday salah seorang rumate aku..aku tidak mampu ucap dgn kata2...tetapi dlm diam aku telah menyiapkan sesuatu untuk aeen..aku membuat satu kad ucpn yg besar(wat time die dh tdor coz katil die sebelah aku)..dan tmpalkan di pintu bilik time dh abis clas kol 4..aku selau pulang awl ke bilik...so smpat la wt proses menampal..bila die balik clas..die nmpak kt pintu sebelah luar..ada orang wish "selamat hari lahir aeen....bai syg awak"...selalu aku wat cam2...tmpal any wish kat pintu bilik...aku x mampu bersuara...xtau kenapa(mesej bleh la)..

untuk pengetahuan korang...sepanjang setahun hidup bersama mereka...aku terasa begitu dihargai dan disayangi..suka duka sam dirasai...kami mggunakan bahasa yg begitu lembut dalam pertuturan (saya/awak)..sepanjang tahun...begitu utuh hubungan kami sehingga sekarang..wan munira wan mazlan..baik sgt2..(kdg2 loading)...nur ain nabilah..caring..(kdg2 garang)..nur ain..rajin study..(mkn selalu x abih..katanya dah kenyang)..rindu sgt2 A5.2.1...



gambar nie time baru abih UPS 1...g jln2 keliling KMM...

aku dan ain...sahabat selamanya...

ira dan aeen...kau terlalu istimewa..

gambar nie time jamuan raya blok..

MISS YOU


No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan