19 August 2009

diriku......

assalamualaikum...


cuti dah 5 hari...tapi assgment sik siap juak...g mana tuk???...petang tadi aku gi kuching...hantar repair mp3...hhuhuhuhu...sedih bah...baru beli dh rosak..local made betul..camaner nk sokong barang buatan ngara camni.....harap2 cepat la siap mp3 aku tuh...


sebenarnya nk kongsi satu cerita nie..aku ada satu perangai pelik..pelik???pelik.....yang telah dipersetujui oleh mak aku...kawan ak pernah cakap yang kalo nama kita lain dprd adik beradik yang lain...ada kmgkinan kita mmg lain dr yg lain...cam aku...nama dik beradik aku..kakak..(rafidah, rafishah, rabithah)...abang (mohd rasyidi dan mohd taufiq)...adik (rabiatul adawiyah)..tapi nama aku NORBAIAAH...patut la ak ni pelik...salah satunya..aku kuat memberontak...ada ja nk melnting..muka mmg susah nk senyum(ak xpndai senyum)..suka marah2..(adik aku jd mangsa)...aku cuba berubah tp amat sukar bah...kat rumah aku selalu mengamuk...pas2 baling jer apa yang ada kt tgn..tp itu time ak sekolah rendah..(hormon tgh gelong)..pernah sekali tu ak geram..ak tutup pintu bilik kuat2...remote control tv selalu jd mgsa...dh berapa kali pecah...bila igt balik prgai aku dlu rsa malu sgt...

skrg nie x lg...tp masih suka mndiamkan diri...diam jer...ada la yg x kena tuh..hehehhehe...kawan2 kat mtrik dh tau dah prgai aku nieyh...suka marah2...tension jek...

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan