13 September 2009

sejak bergelar perantau...


Assalamulaikum

sejak bergelar perantau nie..

macam2 nak kena fikir bila tiba cuti..

tambah2 lagi cuti raya...

nak beli tiket lagi..nak fix tarikh la..

kali pertama aku jadi perantau masa belajar kat matrik melaka..

time tu umur aku baru 18 tahun..

dah merasa jauh dari family..

tapi best baru la tau ape itu sayang dan rindu..

rindu sesangat kat family...

(no homesick...hebat x??)


and now...

aku berada lebih jauh..

berada di bumi kenyalang yang xpernah aku sgka aku kan smpai..

semuanya kerana rezeki menuntut ilmu..

sekarang nie dugaan lebih besar..

xboleh nak balik selalu..

nie nak balik raya...

tiket flight kena beli awal2..

kang mahal plak...

dan sebenarnya............

excited nak raya..

bila dok jauh nie leh la nyanyi lagu Arwah Sudirman tu..balik kpg..

bila dengar lagu raya pon cam x sabar2 nak balik..hahahhah

xper2 xlama ja lg nak balik perak..

kadang2 jugak..

rasa sedih sesangat..

coz x merasa untuk bersahur dan berbuka bersama keluarga..

huhuhuhuhu..

dh 2 tahun x menikmati bersahur bersama keluarga..

redha...

memenuhi tuntutan agama..

menuntut ilmu Allah..

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan