04 October 2009

ewah2


04 oktober 2009
jam 6.15 pagi





aku buka myspace..(budak sengal tuh..)
(rhsia camaner aku leh buka ms die sdgkan die xapprove ak)
ak tengok kat pic ader komen dari sayang aku...
nie yg wat aku panas..
sakit hati giler..
sejak bila la diorg nie jd member..
ngan ak yg kawan die dari kecik nie xplak die approve
dalam diam..contact gak dak sengal lagi xberguna tu..

sabar-sabar..
aku explore kat komen dak sengal tu satu persatu satu
ada 2 komen dari syg ak kt die..
amboi manja nyer...
mau aku lempang dua2 sekali..
x pon campak jer dalam tasik unimas tuh..
ape kejadahnyer la lyn minah x cukup waras cam 2..
xpasal2 same2 tggung dose (Nauzubillah)
tp komen yg ak tengok tu tahun 2008..
yang tahun nie nyer xder..
harap2 diorg da x contact da..
tapi kalo aku tau yg diorg still contact..
both of you just wait n see..
sayang2 jugak..
sekali sekala nak kena ajar jugak..
ajar dengan cara berhemah..
with my own way..
sorry dear..terpaksa..







No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan