20 January 2010

terima kasih kawan..



aku tak sangka ini yang dirancang..
19 januari 2010 ..jam 7.00 mlam..kat kfc samarahan..
kawan2 aku..kaknad..fiza,nadia,zainab n my beloved rumet rina..



terima kasih banyak2..
x sgka diorang akan wat surprise party nie...
happy sgt..





sepanjang sambutan hari lahir aku..
nie la yg paling bermakna sangat..
disambut bersama-sama kawan yang baik2 belaka..
banyak membantu dalam hidup aku..
terharu sangat2..
dont know how to express it..
thanks a lot korang...
n da best part is ...
korang wat party 2 kat tempat yang paling aku suka g..
my favourite place..
kentucky fried chicken (KFC)..
happening sangat..
baru aku mengerti erti persahabatan yang sebenar..
sentiasa bersama susah dan senang..
ini adalah hadiah yang paling bermakna sempena hari lahir aku yang ke..
20 tahun...




teristimewa buat..sahabat2 ku yang bersusah payah merealitikan hari yang sungguh bemakna dalam hidup aku..







No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan