25 January 2010

terima kasih Ya Allah


demimu Ya Allah..seluruh hidupku hanya untuk Mu..kini aku yakin akan setiap kejadian adalah perancangan Allah..yang telah lama tertulis di LUH MAHFUZ sejak azali lagi..namun aku sebagai hambanya kadang kala alpa akan keindahan dan keasyikan dunia yang hanya sementara..

tapi sebelum aku terleka dengan lebih lama..Allah telah mengembalikan aku di dunia nyata yang lebih bermakna..Ya Allah..jika benar ini adalah kenyataan yang perlu aku hadapi..aku menerimanya Ya Allah..aku telah bersedia menghadapi dugaan akan datang..kerana bagi aku itu hanya sebahagian dugaan di dunia..terima kasih Ya Allah..

kerana memberi aku kekuatan untuk menjalani kehidupan sebagai mahasiswi yang penuh dengan tanggugjawab..tanggungjawab kepada Mu..kepada ibu bapa..keluarga..masyarakat dan negara..aku yakin setiap kejadian itu pasti ada hikmah yang menanti..aku tidak perlu leka dengan kemarahan dan kesedihan..aku hanya mampu bersyukur di atas segala apa yang telah ENGKAU kurniakan..kini aku masih daif tentang agama mu..Kau kuatkanlah hatiku untuk terus mencari dan menambahkan ilmu MU ya Allah..jangan lah Engkau pesongkan aqidah ku..jangan lah Engkau lunturkan semangatku untuk terus berjaya dan menegakkan agama Mu..

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan